31 sierpnia 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA: SIERPIEŃ 2016!

Witajcie!!!
Tak szybko minął mi kolejny miesiąc, aż nie pamiętam, co kiedy robiłam - czuję, jakbym całe dnie była w pracy - a tak do końca nie było....

Czas na....
PODSUMOWANIE MIESIĄCA

SIERPIEŃ 2016


Czytelniczo był on trochę gorszy od poprzedniego (w lipcu przeczytałam 14 książek, a w sierpniu przeczytałam ich 10 po raz pierwszy.


W większości były to romanse i obyczajówki...



Oto Przeczytane w Sierpniu:
1. Barwy miłości. Czerwień - Kathryn Taylor;
2. Sny Morfeusza - K.N.Haner;
3. Ocal mnie - Abbi Glines;
4. Układ - Elle Kennedy;
5. Błąd - Elle Kennedy;
6. Nie pozwól mi odejść - Jessica Sorensen;
7. Ogień i woda - Victoria Scott;
8. Kamień i sól - Victoria Scott;
9. Jak powietrze - Agata Czykierda-Grabowska;
10. Aż po horyzont - Morgan Matson

a zaczętą, a nieprzeczytaną jest:

"Miłość i inne używki" Jaime Reidy;
oraz 
"Kinopassana" i "Kultowe rozmowy" autorstwa Tomasza Raczka

Całość przedstawia się tak 

;)

Co się u mnie poza czytaniem książek i pracą?

Byłam dwa razy w Teatrze Kwadrat, na dwóch spektaklach, w tym jednym przedpremierowym - na "Oknie na parlament"[po raz drugi] i "Kłamstewkach"[pokazy przedpremierowe].

Plany na Wrzesień, jak i Jesień 2016 roku już za kilka dni na Blogu. 
Przed nimi posty takie jak:

Stosik z Sierpnia 2016
oraz 
Podsumowanie wyzwań z ostatnich miesięcy

Ps. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WSZYSTKICH BLOGERÓW!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii