1 lipca 2016

PODSUMOWANIE CZERWCA 2016!

W ten piękny i słoneczny dzień w Sztokholmie i Solnej (gmina, gdzie nocuję), przedstawiam Wam ...


PODSUMOWANIE MIESIĄCA

CZERWIEC 2016


Książki:

Federico Moccia - Chwila szczęścia; [4.06.2016]
Michael Buble - Na scenie, za sceną. Autobiografia; [7.06.2016]
Jojo Moyes - Zanim się pojawiłeś; [9/10.06.2016]
Marek Sierocki - Alfabet muzyczny. Od Abby do Zucchero; [13.06.2016]
Augusta Docher - Eperu. Wędrowcy; [15.06.2016]
Marta Marika Kossakowska - Antydepresanty; [18.06.2016]
Kim Holden - Promyczek; [21.06.2016]
Remigiusz Mróz - Przewieszenie; [26.06.2016]

TEATR:
1.06 - Kabaret na Koniec Świata - Teatr Dramatyczny;
*13.06 - Recital Ewy Błaszczyk - Teatr Studio;
17.06 - Sceny z życia małżeńskiego - Teatr Kamienica;
18.06 - Pozytywni - Teatr Imka;
19.06 - Kabaret na Koniec Świata - Solec44

KINO:
Zanim się pojawiłeś - Kinoteka [12.06.2016]

i czytałam przez kilka ostatnich dni w wolnych chwilach (w pracy/w drodze do...) "Trawers" również autorstwa Remigiusza Mroza ;-) 
Jednak jej jeszcze nie skończyłam - w Szwecji oglądam otoczenie i więcej chodzę niż siedzę, więc pewnie będę czytać ją w drodze na lotnisko i skończę ją w samolocie do Polski [do Modlina], a jeśli nie, to będzie na rozpoczynający się w poniedziałek BOOKATHON LATO 2016 (4-10 lipca), organizowanego przez Anitę z BookReviewsbyAnita oraz Ewelinę Mierzwińską i wyzwanie nr IV: "Lato z kryminałem".
Wszystkie wyzwania tej edycji Bookathonu:

Pozostałe kategorie u mnie mogą wyglądać tak:
1. - Harry Potter (pierwsza część, która będzie [może] kończyć Bookathon);
2. - Rozpoczęcie/Zakończenie serii - Tylko Ty - Federico Moccia [kontynuacja "Chwili szczęścia";
3 - Autor o Twoim imieniu - Natalia Sońska - Garść pierników, szczypta miłości;
4. - Lato z Kryminałem - Jeśli mi się uda, to oprócz "Trawersu" będzie również "Powiedz Panno, gdzie ty śpisz" lub "Jedwabnik";
5. Książka z twoim zawodem- brak - ale jest książka związana z moją pracą - "Kto następny?" [na okładce jest kulka podobna do tych, co biorą udział w losowaniach]
6. - Wakacyjna miłość - Aż po horyzont - Morgan Matson; 

A co w lipcu będzie się działo?

Powinno znaleźć się więcej postów niż 2 w czerwcu

Mam zamiar wstawić:
[taki blogowy TBR]
-dwa posty z serii Zaczytana,
CMS (Completed Music Series)
Wspomnienia z zespołami/Artystami ... w tle;
*W zaczytanej znajdą się opinie książek takich jak: "Eperu", "Na scenie, za sceną", czy trylogii Czekoladowej Gabrielle Zevin - dwie ostatnie to książki z wyzwania Lustra Rzeczywistości "Kiedyś przeczytam 2016";
*We Wspomnieniach - może pojawić się notka (dawno obiecywana...) o Farben Lehre..., a może również o Adamie Lambercie ;-) [po koncercie 30 kwietnia nie napisałam wspomnień z tego koncertu].
Oczywiście stosik [a raczej Stos] z Czerwca się pojawi w lipcu, najprawdopodobniej 4 lipca [jeśli nie 3-go, jak dotrę do domu i do Mojego Acera, na którym mam te zdjęcia];

Tymczasem, miłego wieczoru i nocy życzę Wam, książkoholikom!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii