1 maja 2016

Informacje bieżące ;)

Witajcie kochani!

Przybywam do WaS w pierwszym dniu nowego miesiąca z informacjami, co w najbliższym czasie u mnie, jak i na blogu...

Po pierwsze, pierwszy post z serii "Wspomnienia z Artystami w tle" - na początku miałam zamiar dodawać posty do cyklu "Wpomnienia... z zespołem w tle" [choć każdy wokalista ma w ekipie zespół muzyczny], ale po wielkiej debacie w głowie, stwierdziłam że lepiej wykonać nowy cykl ;)

Oczywiście także PREMIERY/NOWOŚCI się pojawią ;-)

Ponadto w przyszłym tygodniu [po 8 maja] wstawię posta z serii zaczytana [w kwietniu niestety to mi się nie udało :( ]

A od 19 do 21 maja - Warszawskie Targi Książki - Nie mogę się już doczekać

Ps. Myślami jestem jeszcze na wczorajszym kocercie Adama Lamberta, który będzie piewszym Artystą z nowego cyklu ;)
PS. Przeczytałam "Powrót do Darningham Hall"(a wczoraj zaczęłam) i "Ocalić Darningham Hall" dzisiejszego dnia. Ciekawa jestem, co będzie trzecią książką Maja[jutro do pracy na 12h {i kumulacja 30mln "przy okazji"}]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii