18 kwietnia 2016

STOSIK KWIECIEŃ 2016!

Mimo, że mamy dopiero/już 18 kwietnia, przedstawiam Wam


STOSIK


KWIECIEŃ 2016!
Zaczynamy!
 W większości książki pochodzą z Empik, bądź empik.com.

Stosisko tak oto się prezentuje :


Od lewej:


Empik:
Morza szept - promocja -70%;
Empik. com:
Ktoś taki jak Ty; Alicja i uczta Zombie; Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno; W ramionach gwiazd; Śmiercionośny upominek; Unieważnienie; Królowa Tearlingu/Inwazja na Tearling;
Stosik pionowy - bonito.pl/Dedalus:
Bonito.pl ->Warszawski Niebotyk; Powrót do Darningham Hall/ Ocalić Darningham hall; Sześć serc;
Dedalus -> Druga szansa;

Zamówienie znak.com.pl:
Fotografomannia; Jego wysokość Longin; Uroczysko; Dom na plaży; Marcowe fiołki; Dom na jeziorze; Zbrodnia w szkarłacie;

zdjęcie w całości z Empik.com:
Ja, diablica/Ja, anielica/ Ja, potępiona; Testy/Samodzielne studia/ Egzamin Dojrzałości; Ugly Love;
Szaleństwo; A gdybym zniknęła; #me; Układ;
Kołysanka; Grimm City: Wilk [tak, miałam ją kupić na WTK, ale kupiłam wcześniej]; Kamień i sól; Zawsze stanę przy Tobie; Udręka braku pożądania; Duff; Łza/Wodospad;

Przeczytane "Ugly Love".

Obecnie czytam: "Zawsze stanę przy Tobie".

_____________________________________________
Zostało jeszcze 12 dni do końca miesiąca, ale planuję tylko odebrać 2 zamówienia, każde składające się z 2 książek, w tym z dwoma premierami książkowymi....  
Te książki jak i zestaw filmów i płyt kompaktowych zdobytych w tym miesiącu, pokaże Wam pod koniec miesiąca ;)
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii