5 kwietnia 2016

Plany czytelnicze na... | TBR

Witajcie po tygodniu pełnym postów (27.03-1.04)....

Dzisiaj przychodzę do Was z ... 
Planami czytelniczymi na najbliższy czas, które mam nadzieję uda mi się zrealizować....








Pierwszego dnia tego miesiaca, siedząc w pracy, wypisałam tytuły książek, które chcę przeczytać. Pojawiło się na niej 55 pozycji, w tym jedną z nich jest Kwietniowa premiera - 13. Ugly Love ;)
Na niej zaznaczyłam pozycje, które są w moim stosiku do wyzwania u Angeliki z Lustro Rzeczywistości, czyli "Kiedyś przeczytam" [KP na liście].

Na tej liście, znalazły się rownież pierwsze lub kolejne części jakis serii, pojawiały się wtedy albo tylko tytuł pierwszego tomu/serii [np. Parabellum], albo tytuły każdej z części [Czas Żniw| Zakon Mimów].
Do tej pory przeczytałam jeden punkt z tej listy, a mianowicie nr.16: "Lato koloru wiśni|Zima koloru turkusu".

A dziś, zrobiłam zdjęcie kilku książek, które chcę przeczytać:


[dopiero zauważyłam, ze nie ma na zdjęciu "Czas pokaże"]
A obecnie, Teraz czytam "Do zobaczenia w Barcelonie" Anny B. Kann ;)

A Ty, w czym się teraz Zaczytujecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii