11 lutego 2016

Stosik - STYCZEŃ 2016!

W lutym, choć trwajuż 11 dni, nie wstawiłam tu żadnego posta, a na pozostałych stronach: Fanpejdżu na FB, czy na Instagramie, co chwilę coś wstawiam.

Mam nadzieję, że i na blogu bedę wstawiać regularnie notki ;)

Dzisiaj w końcu... Stosik ze Stycznia ;)



KSIĄŻKI:

Są to przede wszystkim zamówienia z Empik.com, zakupy w Empiku, ale też w Dedalusie, Platon24 i salonikach prasowych:


Empik.com:
- Żniwa zła/Przewieszenie/Głębia osobliwości;
- Związani/Szamański blues/ Ta dziewczyna;
Outlet Empiku:
- Beta/ Beta. Nowe pokolenie;
Platon24:
- Turkusowe szale;

Na tym zdjęciu brakuje "Parabellum. Głębia osobliwości", gdyz babcia ją aktualnie czyta ;)
oraz "Rosjanin to ten, który kocha brzozy", który był dodatkiem do "Turkusowych szali", które były/są lekko wytarte.
Przeczytane "Ta dziewczyna", "Szamański Blues" i "Związani".



Empik.com:
- Cykl Niezgodna/Radiota/Pogromca lwów;
- Tu i teraz
- Nie tak łatwo być Czesławem/ Życie to mecz;
Inmedio:
-Sekret w jej oczach/Paryska pokojówka/ Powrót do Ferrinu cz.1 i cz.2
Dedalus:
- Miłość czy sport/ Miłość czy pieniądze/ Leksykon XXI wieku: Sensacje i science fiction

A na koniec, ostatniego dnia stycznia odebrałam te trzy cudeńka (choc miałam zamiar je odebrać w lutym):



- Amber;
- Mężczyzna Doskonały;
- Miniaturzystka;

Przeczytane już "Mężczyzna idealny" i "Amber".

Jak i 14 stycznia odebrałam przesyłkę z SQN-u;
- Messi. Uwierz w siebie;
- Thomas Morgenstern. Moja walka o każdy metr;
- Chłopcy: 2, 3, 4;
Przeczytana biografia Morgensterna

Nabytki inne, przede wszystkim muzyczno-filmowe:
- Płyta Kayah "Kamień";
- Filmy - m.in. "Wkręceni/Wkręceni 2", "Zacznijmy od nowa", "Miłość bez końca", "Dzień dobry, kocham Cię"


A Wam, co przybyło w zeszłym już miesiącu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii