1 grudnia 2015

Imieninowo.... | Taki post o prezencie....| Kalendarz Dżentelmeni!

Szybki post imieninowy....

Po Pierwsze i najważniejsze:

NAJLEPSZE ŻYCZENIA DLA WSZYSTKICH NATALII!!
 [nawet tych, co obchodzą imieniny w lipcu]

A teraz ....

Wczoraj dodałam Podsumowanie Miesiąca i TBR....
I staram się co najmniej jedną pozycję z obu wydarzeń przeczytać....

Dzisiaj, odłożyłam czytanie zaczętej kiedyś "Drugie życie Bree Tanner" i [przeszłam na...]  zaczęłam "Dożywocie" Marty Kisiel :-) polecane przez znajome blogerki: Kasię, Magdalenę i Annę

Ale ten post nie o tym miał być.... a o moim corocznym [od 2007 roku] prezencie imieninowym....

... którym były kolejne edycje Kalendarza Dżentelmeni - Strona akcji i strona na Fabebooku

I dzisiaj również taki prezent sobie kupiłam, choć pani kazjerka w Rossmanie stewierdziła, że "kalendarz dzisiaj nie ma premiery", gdy spytałam się, gdzie go można znaleźć [a później był problem z zakupem], ale jednak mam!

Kalendarz na 2016 w kopercie :)

Kalendarz jest oprawiony w ramkę, i posiada 20 kartek, na których po obu stronach są zdjęcia 40 osobowości :)

Tu: Igor Herbut [LemON] i Andrzej Piaseczny w owej ramce....


A z tych 40 zdjęć, znalazłam "tylko" 8 ulubionych postaci:


Czyli:

Igor Herbut z zespołu LemON

Skubas

Patrycja Markowska z ojcem Grzegorzem

Paweł Małaszyński z żoną Joanną

Antoni Pawlicki i Maciej Zakościelny

Andrzej Piaseczny

Justyna Steczkowska z mężem Maciejem

Marcin Prokop
____________________________________________________

A jak wcześniej napisałam, że taki kalendarz otrzymuję od 2007 roku...
Zawsze na przełomie listopada/grudnia....

To pokażę Wam wszystkie moje kalendarze:



Mój pierwszy, a to była 2. edycja akcji :)


Na tym zdjęciu widać Kalendarze [od góry]: obecny 2015, 2011 i 2012 (ksiązkowy i ścienny);

Kalendarz 2014 [kupiłam 2 sztuki, by mieć z czego wybierać] i 2013

A tu Kalendarz 2009 [z Szymonem Majewskim vel Ędwardem Ąckim + rulon] i 
2010;

Ale to nie wszystko....
Oprócz kalendarzy ściennych, w kilku edycjach, znalazły się również płyty z muzyką...
Były one dołączane w latach 2010-2015 [kupowane w latach 2009-2014].

A w tym roku jest sam kalendarz, ale można również zakupić "ponad 300 stronicowy album z 10-ciu lat naszej działalności na www.apart.pl. " 

Ciekawa jestem tego albumu... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii