25 listopada 2015

Niespodziewany post!

Tak dzisiaj w ciągu dnia, popatrzyłam sobie na listę przeczytanych w danym miesiącu z tego roku.... I okazało się, ze moim rekordem jest 14 ksiązek....

A na godzinę 15, miałam przeczytanych w listopadzie 13. Teraz 14....
I z tego wynika, że w tym miesiącu podwyższę swój wynik...
A Zostało niby 4 dni do końca miesiąca :)

A 2 dni temu było ich jeszcze 12...
zdj. z dn. 23.11 - 
Dzisiaj skończyłam czytać "Sevile. Magdia i miłość" Marty Dąbkowskiej i "Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna - Tom I" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.

Mam zamiar przeczytać pozostałe 2 tomy trylogii Lawendowej, czyli Tom II. Zofia i Tom III. Gabriela.

Czyli moj Tymczasowy próg to 14.... na dzien dzisiejszy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii