30 października 2015

Targi, Targi... i po targach #3

Już wielu blogerów napisało relacje z Targów Książki w Krakowie... I pewnie ja bedę jedną z ostatnich, która o tym napisze.... 

Do Krakowa przyjechałam w czwartkowe popołudnie z Magdą- Barwinką i jej siostrą Asią i po zostawieniu bagaży, ruszyłyśmy na spacer po Krakowskiej starówce.

PIĄTEK - 23.10
To byl dla mnie, pierwszy dzień spędzony w hali Expo.
Przechadzałam się pomiedzy stoiskami róznych wydawnictw, spotykając po drodze znajome twarze... I znajome wydawnictwa... Otwarte, NovaeRes i Latarnik - w tym trzecim, żałowałam, ze nie spotkałam p. Tomasza Raczka, który akurta był w Szczecinie :( ;

Nie obyło się bez pierwszych zakupów. 
Kupiłam mianowicie:
na stoisku Novae Res - Skazani na ból; Bez przebaczenia; Kiedy na mnie patrzysz;
Na stoisku wyd. BIS - Eperu;
Na stoisku Czwarta Strona/Wyd. Poznańskie - Zaginięcie;
na stoisku wyd. Filia: Opposition i Siedem życzeń;
Na stosiku Moondrive/Otwarte:
kupiłam Tajemny Ogień i Za żadne skarby;
a otrzymałam za zapisanie sie do newslettera wyd. Otwartego: Klasa;
na stoisku Czarnej Owcy - Bliźnięta z lodu;

Tego dnia spotkałam kilka autorek:

- Augustę Docher;
[czekając na autorkę, spotkałam Weronikę - Hasacza :)]
- Lilianę Fabisińską, Magdalenę Witkiewicz i Nataszę Sochę- trzy autorki opowiadań z "Siedem życzeń";
- Annę Daszutę - autorka "Anioła na Ramieniu";

I na koniec dnia spotkałam Milenę - autorkę debiutującą książką Miles.
A w międzyczasie, na stoisku Granic, zdobyłam ksiązkę "Jolka, Jolka pamiętasz?"Marka Dutkiewicza z okazji Manewrów Targowych.

Po wyjściu z targów, zostawiłam książki w hostelu i wyszłam z dziewczynami na kolejny spacer po Krakowie... Tego wieczoru, dołączyły do Naszej trójki również Natalia i Oliwia... 
Na koniec dnia, uwieczniłam to spotkanie, zdjęciem przy Smoku :)

Magda, Natalia, Asia, Oliwia i ja
Asia jakaś zmęczona wyszła ;)


SOBOTA - 24.10

O matko, co to była za kolejka do wejścia na halę...
Nie pomagał również odbywający się tego dnia maraton w tej okolicy...
Na szczęście, blogerzy mieli osobne wejście
zdjęcie z fanpage TK w Krakowie
Pierwszy przystanek miałam...na Stoisku Novae Res...
i ponowne spotkanie z Mileną Wiktorią Jaworską i przy okazji, spotkanie z K.N.Haner:

i tak to "upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu" :)
Milena podpisała Miles, a Kasia swoją Na szczycie

Następnie przeszłam na stoisko Platona, by spotkać Ałbenę Grabowską, by złożyła swój podpis na Siedem życzeń.
I nie obyło się bez pamiątkowego zdjęcia:
zdjęcie wykonane przez AnRK

Po spotkaniu z Ałbeną, stanęłam w kolejce do Leonardo Patrignani, który przez sobotnie bieganie w Krakowie, spóźnił sie na spotkanie z czytelnikami o godzinę...
Przy okazji, w kolejce spotkałam Marcelę, Klaudię, Patrycję oraz Anię Ch. autorkę "Niewolnicy".


Po spotkaniu z autorem Wszechświatów, stanęłam przy awioli, która stała w kolejce do Aleksa Rogozińskiego


Potem przeszłam pod salę, w której odbywał się zjazd Blogerów, pod którym zostałam zaczepiona przez Anitę z Book Revievs:



Na Spotkaniu nastąpiło przyznanie nagród Złotej Zakładki, gdzie dwie nagrody zdobyła Marta Kisiel...

A Blogiem Roku został: Wielki Buk




Każdy bloger dostał po dwie książki...
Do mnie trafiły:
Oddawaj różdżkę Phong!
oraz 
Gregor i Przepowiednia Zagłady

W połowie spotkania, wymknęłam sie na spotkanie z Remigiuszem Mrozem, po drodze stojąc w kolejce do Agnieszki Lingas-Łoniewskiej:


A dzięki Oliwii, nie stałam potem na końcu kolejki do Remigiusza:




Na koniec, spotkałam Kingę - Esę 

I tak jak dzień wcześniej, w hostelu zostawiłam kolejne nabytki i ruszyłam na spotkanie w Smakołykach i wróciłam z kilkoma książkami :)

NIEDZIELA - 25.10

Ten dzień spędziłam już bez towarzystwa Barwinki i jej siostry, ale za to z Oliwią i Natalią....
Weszłam tuż przed godziną 10, co było widoczne, gdy przechodziłam między stoiskami ;)


Była sesja przy półkach Empiku:

I wizyta w Fotobudce:


I spotkania z Autorami:


I blogerami/znajomymi:


Kama z Trochę Kurtury, Ula z Pełen Zlew i Wiktoria z Przeczytaj mnie,
Kasia i Daniel Englot, Klaudia - przyjaciółka Marceli z Mirror of soul


Zdobycze Targowe:

STOSISKO:


Od lewej: 
W pudełku nr.1 poczty książkowej znajdują się Listy niezapomniane;
Trzy pionowe - ksiązki kupione od Patiopei, które przywiozła dla mnie do Krakowa
Zac&Mia, Przez bezmiar nocy, Od pierwszego wejrzenia;
Następne to: Ksiazki wzięte do Krakowa do podpisu:
od Na szczycie do Karuzeli z Madonnami i Idę tam gdzie idę...
Książki kupione na TK (to dwie kolejne poziome stosiki):
od Kiedy na mnie patrzysz do Zaginięcia - książki podpisane;
od Dziedzictwo Ognia do Bliźnięta z lodu - ksiązki kupione;
Ostatnie dwa stosiki to książki wygrane/Otrzymane :)

Jedna z książek podpisanych na 19.Targów książki w Krakowie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii