29 września 2015

Oczekiwanie na premiery #3

Dawno u mnie nie pojawił się post z cyklu: "Premier/Nowości" danego miesiąca...

Dlatego też powracam do tego!
Czas na premiery i nowości z ostatnich miesięcy :)

I postaram się, aby książek, które mnie interesuje, było ok.10 ;)

Książki wydane w czerwcu, które mnie zainteresowały:

 - Jakub Błaszczykowski, Małgorzata Domagalik - Kuba; [posiadam]
- James Dawson - Wypowiedz jej imię;
- Emma Chase - Tangled. Tom 2. Zakręceni; <- może na TK w Krakowie zakupię tę trylogię ;)
- Marcin Wilk - Tyle słońca. Anna Jantar. Biografia; [posiadam]
- Rachel Van  Dyken - Toxic; [posiadam], [przeczytane]
- Heather Gudenkauf - Małe cuda;
- David Levithan - Każdego dnia;
- Jessica Sorensen - Przypadki Callie i Kaydena; [posiadam], [przeczytane]
- Carina Bartsch - Lato koloru wiśni;
- Lauren Oliver - Delirium. Opowiadania; [posiadam]
- Victoria Scott - Ogień i woda. Tom 1;
- C.J. Daugherty - Niezłomni; [posiadam], [przeczytane]
(ilość: 12)

Książki wydane w lipcu, które mnie zainteresowały:

- Abbi Glines - Grając w miłość; [posiadam], [przeczytane]
- Gayle Forman - Ten jeden dzień; [posiadam], [przeczytane]
- Jennifer L. Armentrout - Origin; [posiadam], [przeczytane]
- Marcus Sedgwick - Niezauważalna;
- Sofia Caspari - W krainie kolibrów;
- Kendall Ryan - Jesteś zagadką;
- Rainbow Rowell - Fangirl; [posiadam], [przeczytane]

Książki wydane w sierpniu, które mnie zainteresowały:

- Remigiusz Mróz - Ekspozycja; [posiadam], [teraz czytam]
- Guillaume Musso - Central Park; [posiadam]
- Patrycja Gryciuk - 450 stron; [posiadam]
- Jandy Nelson - Oddam ci słońce; [posiadam]
- Naomi Novik - Wybrana;
- Emma Chase - Tangled. Tom 3. Zniewoleni; <- może na TK w Krakowie zakupię tę trylogię ;)
- Krzysztof Janiszewski, Anna Sztuczka - My lunatycy. Rzecz o Republice; [posiadam]
- Laini Taylor - Córka dymu i kości. Tom 3. Sny bogów i potworów. Część 2; [posiadam], [przeczytane]

Książki wydane we wrześniu, które mnie zainteresowały:

- Anna Grzyb - Życie z drugiej ręki; <- ksiązka znajomej blogerki
- Elżbieta Cherezińska - Turniej cieni; <- może niedługo zabiorę za twórczość tej autorki - spotkanie w Empiku sprawiło, że tą książką się zainteresowałam ;)
- Gayle Forman - Ten jeden rok; [posiadam], [przeczytane]
- Amanda Maciel - Tease. Nikogo nie zabiłam;
- Maria Paszyńska - Warszawski Niebotyk; 
- E.L. James - Grey. Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana; [posiadam], [przeczytane]
- Rachel Van Dyken - Wstyd; [posiadam], [przeczytane]
- Aneta Jadowska - Dora i Witkac. Ropuszki; [posiadam] <- dzięki tej pozycji, zakupiłam całą heksalogię!
- Anthony Doerr - Światło, którego nie widać; <- Hasacz poleca
- Gayle Forman - Byłam tu; <- przeczytałam wszystkie ksiązki tej autorki, za tą też się niedługo zabiorę
- Sarah J. Maas - Szklany tron. Tom 3. Dziedzictwo ognia; <- w TBR mam pierwszą część tej trylogii.

1. października, pojawią się Premiery/Nowości Października!
A już jutro - Podsumowanie miesiąca!

Miłego wtorkowego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii