24 września 2015

Nabytki wrześniowe! :)

Mamy 24 września....6 dni zostało do końca tego miesiąca, więc dziś pokażę Wam nowe zdobycze z tego miesiąca!
[mając nadzieję, że przez najbliższe dni nie kupię nic prócz 12 części kolekcji K.Michalak]

Oto i one!

Wszystkie nowe nabytki książkowe wyglądają tak:

Pierwsze nabytki przyszły z Empiku i empik.com (11.09) :

-  2 i 3 część trylogii G.Zevin+ Byliśmy łgarzami = 1. zamówienie empik.com;
- Grey, Ciemniejsza strona Greya, Nowe oblicze Greya = zakupy w Empiku;
- Wstyd i Ten jeden rok = 2. zamowienie na empik.com;

Kolene były... poszukiwania 2 części "Snów Bogów i Potworów cz.II" (14.09):


Zajrzałam do Świata książki - nie było, ale za to kupiłam:
- Papierowa dziewczyna - G.Musso; Smak pestek jabłek/Szczęście w twoich oczach/Ulica Pogodna/ Taniec z przeszłością [ksiązki z serii Leniwa niedziela];
Po ŚK, szukałam "Snów..." w Matrasie, też tam nie było, ale wyszłam z:
- Play/Show -  Javier Ruescas + 2 zakładki magnetyczne;
Ruszyłam do Arkadii w poszukiwaniu "Snów" i kupiłam ją ostatecznie w Empiku;

Zamówienie z nieprzeczytane.pl [18.09]:


- Mroczna Bohaterka: Jesienna róża;
- Oddam Ci słońce;
- Plan;
- 450 stron;
- My lunatycy. Rzecz o Republice;

I ostatnie zamówienie, ale nie ostatnie nabytki - Świat książki:


- heksalogia o Dorze Wilk + Ropuszki - zamówienie na swiatksiazki.pl;
- Central Park, 29 - w promocji "druga -50%";

Nabytki z Makro, Biedronki i saloników prasowych:




- InMedio: Lato w Jagódce, Spotkajmy się w Prowansji;
- Biedronka: Lekcje Francuskiego;
- Makro: Co nas nie zabije, Jennifer, Liam i  Josh;

A na koniec wczorajsze nabytki:
Miałam iść z kumpelą do kina na "Żyć nie umierać", a zaglądając do Empiku, nie dotarłyśmy na film...



- Migracje - Mela Koteluk;
- Miłość pisana na maszynie - za 19.99 (Empik "outlet");
- Księżniczka z lodu - za 9.99 (Empik "outlet") [troszkę naderwany grzbiet](choć widziałam gorzej wyglądającą tę książkę za 14.99); <-- niedługo zacznę przygodę z tą autorką [1. część sagi została kupiona]

 Zdobycze nie-książkowe:


Płyty:
- Migracje - Mela Koteluk - 19.99 w Empiku;
- Hey: Unplugged/ Miłość! Uwaga! ratunku! pomocy! - obie kupione za 19.99 w Empiku;
- Łukasz Zagrobelny - Ja tu zostaję - kupione za 9,99 w Saturnie;
- Aero-plan- Ewelina Lisowska - kupione za 19,99 w Empiku;
- Mateusz Krautwurst - Gdzieś pomiędzy - kupione za 19,99 w Saturnie;
- MashMish - kupione za 9,99 w Saturnie;

Filmy:
- Love, rosie - kupione w drodze do kasy klubu Stodoła za 10 zł;
- Oszukane - kupione za 9,99 w Saturnie

Bilet na koncert Kayah - kasa klubu Stodoła ;)

Jeszcze kupowałam razem z płytami Hey płytę Depeche Mode, ale wręczyłam tacie, więc nie ma jej na zdjęciu.

Ps. Idą do mnie jeszcze dwie książki T.Raczka: Karuzela z Madonnami, Karuzela z Herosami;
__________________________________________________

Mam tydzień wolnego od pracy [30.09 konczy mi się obecna umowa]!

Dzisiaj wyruszam na spotkanie z Barwinką w Empiku, a przy okazji na spotkanie o 18 z Elżbietą Cherezińską - Empik Junior o 18!

Jeśli jakieś jeszcze książki dojdą przez te 6 dni, to pokażę je na Fanpage bloga, a także w podsumowaniu miesiąca [ukaże się 30]:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii