1 sierpnia 2015

Podsumowanie Miesiąca: Lipiec 2015!

Lipiec był bardzo udanym (książkowo) miesiącem...

Przeczytanych książek:[teoretycznie] 14.

- dlaczego teoretycznie, dowiecie się za chwilę (bo są przynajmniej 2 podody)

"Collide";
/Obsydian/Onyks/Opal\ - które przeczytałam po raz kolejny - pierwszy był w maju, więc ich nie policzyłam w tej 14;
"Origin";
"Grając w miłość";
"Niezłomni";
"Kiedy Cię poznałam";
"Księżyc nad Bretanią";
"Nomen Omen";
"Po zmierzchu";
"Tatuaż z Lilią";
"Rysiek" [w końcu oddałam ją bratu ;)];
"Między książkami";
"W rytmie marzeń";

i dwie książki, w których są 2 rózne historie [2.powód]:
 "Zabierz mnie do Grecji";
oraz "Włoskie wakacje";

Sierpień zaczęłam czytać "Greckie wakacje" Alyson Noel, kupione w lipcu w Lidlu (podczas jednej z przerw w pracy ;])
Stosik mam zamiar wstawić w najbliższych dniach, a najprawdopodobniej w wolny poniedziałek od mojej pracy... 3 sierpnia - to będzie mój 1-dniowy weekend :)
[a jest ich ok. 55 sztuk]

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii