16 lipca 2015

Informacje bieżące -

W lipcu, choć mamy dopiero 15 dzień miesiąca, przeczytałam do tego czasu już 9 książek - z Obsydianem/Onyksem/Opalem po raz drugi[czytałam je w maju; a 6 książek po raz pierwszy..

Tymi książkami są:


  • Origin - przeczytana w Noc Książkoholików z 4 na 5 lipca;
  • Grając w miłość - przeczytana 5.lipca, w pracy;
  • Collide - przeczytana 6.lipca;
  • Niezłomni - przeczytana w dwa dni [7/8lipca];
  • Kiedy Cię poznałam - przeczytana 13.lipca;
  • Księżyc nad Bretanią - 15 lipca;

Obecnie czytam:

  • Bingo - M.Szczygielski;
ponownie zabrałam się za "Nomen Omen" Marty Kisiel, którą mam zamiar do końca dnia przeczytać :)
[zaczęłam o 12 na plaży]

Do końca lipca, bądź do końca pierwszego tygodnia sierpnia, mam zamiar przeczytać również - prócz Nomen Omen i Bingo:

- Po zmierzchu;
dokończyć biografię Rysiek - Jana Skaradzińskiego;
i przynajmniej zacząć czytać:
- Szklany Tron - Sarah.J. Maas;
- Michael Buble. Na scenie, za sceną;

Jeszcze w tym miesiącu powinnam dodać zdjęcie stosiku i TBR na sierpień.

Ps. w Niedzielę uczestniczyłam w festynie w Karwii, na którym "atrakcją wieczoru" był Kamil Bednarek...
A przed nim zagrali Manijoce - kaszubska kapela, oraz Dża dża Dziady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii