13 kwietnia 2015

Postanowienie / TBR

Jak 1 kwietnia pisałam, że dam notkę w weekend, to akurat w świąteczny weekend laptop się zbuntował i dopiero 6 kwietnia po 18 mogłam normalnie na nim popracować... I tak, miałam długi prima-aprilisowy żart, a dopiero dziś mam wolny tydzień od pracy i mogę wstawić notkę.
Jak widzicie wyżej na zdjęciu, założyłam teczkę "okołoblogową" bym trzymała pomysły na notki (pisane na komputerze) w jednym miejscu. Oprócz niej, widoczne po prawej, założyłam również zeszyt na te pomysły, które wpadają mi go głowy, gdy jestem zdala od laptopa.
Zmieniając temat ("Wychodząc poza teczkę"), w okolicy świąt, otrzymałam od brata I wydanie książki "Rysiek" autorstwa Jana Skaradzińskiego, bowiem otrzymał ode mnie II wydanie tej książki.... I przy okazji świąt Wielkanocnych, pożyczyłam ją od niego, by przeczytać i porównać oba wydania (pierwsze wydanie czytałam kilka lat temu)
I mam nadzieję, ze uda mi się to jeszcze w kwietniu ;)

Pod koniec marca- praktycznie ostatniego dnia, zaczęłam czytać "Pomiędzy" Tara Hudson, lecz jeszcze jej nie ukończyłam - praca zabiera mi godziny i dni, które mogłabym przeznaczyć na czytanie...


A na ostatnim zdjęciu, widoczne są tytuły, które chcę przeczytać w najbliższym czasie - w tym ksiązki z poprzedniego stosiku TBR najlepiej jeszcze przed warszawskimi majowymi Targami ;) ktore już bedą za miesiąc i 1 dzień: 14-17 maja!
_________________________________________________________________________

16 kwietnia wybieram się do Matrasu na spotkanie z zespołem COMA i Jurkiem Owsiakiem, z okazji premiery wydawnictwa DVD+2CD "COMA: Przystanek Woodstock 2014", a następnego dnia do Empiku na spotkanie z innym wokalistą, którego ostatnio słucham praktycznie naokrągło - Andrzejem Piasecznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii