1 marca 2015

Informacje bieżące - 2015!

Witajcie w kolejnym miesiącu 2015 roku - MARCU!

Dzisiaj stwierdziłam, że blog potrzebuje świeżości.... dlatego też, założyłam FanPage własnego bloga na Fejsbuku, gdzie będę wstawiać przydatne informacje - już są książki nieprzeczytane (zdjęcia zrobione dzisiaj):


Dodatkowo posiadam Instagrama - postaram się tam  częściej dodawać zdjęcia ;-)
I jeszcze rzadziej bywam na własnym Twitterze

A co w marcu pojawi się na blogu?
- Co najmniej jedna recenzja;
- Notka o ulubionych Autorach;
- Wspomnienia z zespołem w tle ~wracam do tego ;)
Poprzednie posty z tego cyklu: #1 #2 #3 #4

I możliwe, że pojawi się notka z cyklu "Moja opinia na temat sztuki teatralnej..."

Planuję też wprowadzić cykl "z Autorami w tle" :)

Co Wy na o Tym myślicie?

PS. Marzec ma być miesiącem BIOGRAFII, więc oto zdjęcie Biografii w mojej biblioteczce.
Miłego tygodnia ;-)

PS.2. Zapraszam również na stronę dla Fanów Wojciecha Solarza - TU!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii