9 lutego 2015

Stosiki lutowe ;)


Od kilku dni zbieram się by dawać Wam co miesiąc stosiki książek, które chcę przeczytać (tzn. TBR), ale mam trud z wyborem ;/
Jednak z pomocą wyzwań książkowych (a raczej wyzwania Kaś), w tym miesiącu udało mi się taki stosik stworzyć.

Oto i on:


Od prawej:
Stosik, który chcę na pewno przeczytać:
Michael Buble - Na scenie, za sceną;
Krzysztof Kowalewski - Taka zabawna historia;
Nicholas Sparks - Pamiętnik;
M.A.Shafter, A.Barrows - Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek;
Federico Moccia - Amore 14;
Stosik pionowy - książki, które zdobyłam/kupiłam:
-50 Twarzy Grey'a - E.L James - kupiona w Inmedio (promocja mnie skusiła + polecenie bliskiej osoby) - już przeczytana;
- Seksturysta - Adam Ambler - książka do recenzji (dzisiaj przyszła);
- Dni krwi i swiatła gwiazd- Laini Taylor - kupiona na matras.pl także w lutym;

Stosik lewy - pozostałe ksiązki Nicholasa Sparksa, które posiadam nieprzeczytane ;)

·         Bezpieczna przystań;
·         List w butelce;
·         Na zakrecie;
·         Anioł Stróż;
·         Trzy tygodnie z moim bratem;
·         Ślub;

 ____________________________________________________________________
Dodatkowo mam książki i płyty do oddania (większość raz czytana/słuchana):





11 komentarzy:

  1. Widzę, że to będzie miesiąc Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze :) Przynajmniej na Luty wybrałam Pamiętnik z wyzwania Kaś - a potem zobaczymy

      Usuń
  2. Fajne lektury :) Przyjemnego czytania życzę:)

    www.krzywaprosta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja bardzo chcę ,,Pamiętnik" przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku w lutym zastanawiałam się czy mozna przeczytać Ślub bez pamietnika. Aż w koncu kupiłam pamiętnik, nie czytając ślubu, bo pomyslalam ze tak należy

      Usuń
  4. Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! A ja "50 Twarzy" dzisiaj przyniosłam z biblioteki ;) Widzę, że musiało się spodobać, bo czytasz już następny tom :D
    Fajny stosik osobny - tylko z tymi książkami / płytami do oddania ;)
    "Dni krwi i światła gwiazd" udało mi się kupić w Matrasie po promocji, ale nie one na luty :) Życzę powodzenia! Też mam listę TBR na ten miesiąc - zrobiona po raz pierwszy, zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostałe 2 części Greya już przeczytane... i nie wiem, którą książkę teraz zacząć ;-)

      Usuń
  6. Widzę, że i u Ciebie Buble :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ile Sparksów! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sparks to mój 2 ulubiony autor, po Marcinie Szczygielskim ;-)

      Usuń

Disqus for recenzje wedlug natalii