21 lutego 2015

Oczekiwanie na premiery #2


W połowie stycznia była pierwsza porcja książek, które mnie zaciekawiły lub chciałabym posiadać.
Były to:
"
  • ·         Radio Armageddon - Jakub Żulczyk (21.01.2015);
  • ·         Dzika droga. Jak odnalazłam siebie - Strayed Cheryl (28.01.2015);
  • ·         Mara Dryer. Przemiana - Michelle Hodkin (28.01.2015);
  • ·         Losing hope - Hoover Colleen (4.02.2015);
  • ·         Odzyskane szczęście - Glines Abbi (4.02.2015);
  • ·         To nie książka - Smith Keri (4.02.2015);

Z dzisiejszych premier:
  • ·         „Zac & Mia” A.J. Betts
  • ·         „Kroniki Bane” C. Clare;
  • ·         Wróć jeśli pamiętasz- Gayle Forman; "
Z nich mam tylko (na chwilę obecną) jedną książkę "Losing Hope" Colleen Hoover.
PS. W podsumowaniu lipca/sierpnia 2014 nie wspomniałam o przeczytanej "Hopeless".

A dzisiaj, mój ulubiony polski autor, dał mi kolejny powód do czekania na Targi:
"Ale książka już prawie, prawie skończona. Jeśli wszystko się powiedzie, „Bingo”, czyli III część Kronik Nierówności powinna ukazać się na przełomie kwietnia i maja 
Emotikon grin" - z oficjalnego konta Marcina Szczygielskiego :)

Dodatkowo - książka autora zagranicznego: "Eleonora & Park", Rainbow Rowell
Czyli kolejne 2 pozycje na liście "Chcę"!


_____________________________________________________________________
Ps. Zaktualizowałam stronę Sprzedam!

2 komentarze:

  1. Niedawno skończyłam pierwszy tom "Mary Dryer" i lada moment biorę się za następny. Niby nie moje klimaty, a ogromnie się wciągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam pierwszej części ;) ale kiedyś przeczytam :D

      Usuń

Disqus for recenzje wedlug natalii