17 lutego 2015

7Read Up -11-17 luty - PODSUMOWANIE

Ostatnio wzięłam udział w akcji "7read up" autorstwa Marty z kanału Martha Oakiss Secret-Books, a zarazem bloga Secret-Books
Trwał on od 11 lutego do dziś, czyli do 17. lutego.

Do tej pory przeczytałam tylko jedną książkę , był nim "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa.(1,5 cm)
bierze udział w wyzwaniu: "w błękitach", a naciągnąć mozna też do "rozpocznij serię" (posiada kontynuację - "Ślub")
A dziś mam zamiar to wyzwanie zakończyć z książką "Dni krwi i światła gwiazd" Laini Taylor (obenie zostało mi niecałe 100 stron), która bierze udział w wyzwaniu: "Ogniste".

Poza tym, dodatkowo, po przeczytaniu "Pamiętnika"zaczęłam czytać "Ślub" Nicholasa Sparksa (przeczytałam do tej pory 30/272), alepewnie dzisiaj jej nie skończę, choć się postaram...


Do końca dnia zostało niecałe 9 godzin ;)

EDIT:
Podczas wyzwania przeczytałam w całości "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa (256 str) i "Dni krwi i światła gwiazd" Laini Taylor (350 stron) i zaczęlam 2 inne książki: "Ślub" Nicholasa Sparksa (j.w. 30 stron)  i "Losing hope" Coleen Hoover (jestem obecnie w czwartym rozdziale).

przeczytałam łącznie 676 stron
Przeczytane książki mają wysokość 3,7 cm

3 komentarze:

  1. Ja też biorę udział w wyzwaniu i planuję wieczorkiem zrobić podsumowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym wyzwaniu.
    To już zostało Ci tylko 1,5 h na doczytanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie słyszałam o tym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Disqus for recenzje wedlug natalii