30 stycznia 2015

Moje Książkowe postanowienia na 2015 rok!|Podsumowanie stycznia 2015!


Od 6 stycznia  zastanawiałam się nad swoimi postanowieniami i dzisiaj postanowiłam je tu zapisać.
Zaczynamy!

1.   Czytać własne książki;
2.   Mniej kupować, więcej wypożyczać;
3.   Rozpoczęcie przygody z twórczością Anety Jadowskiej ;
4.   (Postarać się) Pisać regularnie, ale nie na siłę;
5.   Zakończyć rozpoczęte wyzwania;
6. Pojawić się na Warszawskich targach książki w maju;

1 punkt udaje mi się realizować (ciekawe do kiedy - mam nadzieję, że dociągnę do majowych targów);

A, że mamy juz 30 stycznia 2015 roku, postanowiłam dodać Podsumowanie miesiąca

Podsumowanie stycznia 2015 roku:
Książki:8
  • Miasto niebiańskiego Ognia - C. Clare;
  • Niebezpieczne Istoty - K.Garcia&M.Stohl;
  • Gone Zniknęli. Faza I: Niepokój - M. Grant (ebook);
  • Wszechświaty - L. Patrignani;
  • Wszechświaty. Pamięć - L. Patrignani;
  • Przez burze ognia - V.Rossi;
  • Przez bezmiar nocy - V.Rossi (ebook);
  • Wielki błękit - V.Rossi (ebook);
Zaczęte, ale niedokończone: 





  • Gone Zniknęli. Faza II: Głód - M. Grant (ebook);
  • Marek Piekarczyk - Zwierzenia kontestatora (ebook);
  • Teatr:
    • Okno na Parlament - Teatr Kwadrat- 6.01;
    • *Twoja Krew, moja krew (koncert) - Studio Buffo - 10.01;
    • *Lari Lu (koncert) - Teatr Syrena - 13.01;
    • Kabaret na koniec Świata - Teatr Dramatyczny - 18.01;
    • To tylko Sztuka - Teatr Kwadrat - 22.01;
    • Cohen/Nohavica - Studio Buffo - 24.01;
    • Exterminator - Teatr Dramatyczny/Scena na Woli - 30.01 - to juz dziś!;
    Kino:
    • Zbliżenia - Kino Luna - 26.01;
    • Wkręceni 2 - Multikino - 27.01;

    A luty zacznę od koncertu w Teatrze Syrena - Pendofsky;)
    3 luty- Warsaw by Night - przedpremierowy pokaz;
    4 luty - Ziarno prawdy - w kinie Praha;
    6 luty - Mizantrop - Teatr Dramatyczny/Scena na Woli

    3 komentarze:

    1. I ja czytam w tym roku głównie własne książki, te które już swoje odczekały...
      Życzę powodzenia....w realizacji planów

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja właśnie od 1 stycznia nic nie kupiłam tylko swoje czytam ;)

        Usuń
    2. Powodzenia w postanowieniach. ;)

      OdpowiedzUsuń

    Disqus for recenzje wedlug natalii