31 stycznia 2015

Aktualizacja pozostałych wyzwań książkowych: Styczeń 2015!

Moja aktualizacja
  1. 12 książek na 2015 rok
Oto ostateczna wersja do tego wyzwania (zrobione 7. stycznia)
Jak wiecie, ksiażką na styczeń były "Wszechświaty" Leonardo Patrignani.
Która z pozostałych książek będzie na luty? - Wybrałam "Pamiętnik", by luty był u mnie miesiącem Nicholasa Sparksa (8 ksiązek tego autora jeszcze nie przeczytałam)

2. Czytanie książek z czytnika.

Michael Grant - "Gone: Zniknęli Faza I: Niepokój";
Adam Nergal Darski - "Sacrum profanum. Spowiedź heretyka";
H.J. Rahlens - "Nieskończoność. Poza czasem";
Mikołaj Milcke - "Gej w wielkim mieście";
Stephenie Meyer - "Drugie życie Bree Tanner";
Tomasz Raczek - "Karuzela z Idolami";
Janusz L. Wiśniewski - "S@motność w sieci";
Daniela Sacerdoti - "Wizje";
Anna Ficner-Ogonowska - "Alibi na szczęście";
Marek Piekarczyk, Leszek Gnoiński - "Zwierzenia kontestatora"; - wybrana na Luty
Tara Hudson - "Pomiedzy";
Sarah J. Maas - Szklany tron;

3. Wyzwanie książkowe 2015:

zdj. na dzień 20.01.15r

_______________________________________________________________________
EDIT: W lutym czytałam "Karuzelę z Idolami", a "Zwierzenia Kontestatora" przesunęłam na Marzec

3 komentarze:

Disqus for recenzje wedlug natalii