1 września 2014

Podsumowanie miesiąca: SIERPIEŃ!

W sierpniu nie dałam notki z zapowiedziami, ani notki z cyklu: "Wspomnienia z zespołem w tle..." - po prostu nie znalazłam chwili czasu, aby zebrać wszystko co mnie zainteresowało z nowych sierpniowych premier...
A tu już zaczął się Wrzesień...

Podsumowanie poprzedniego miesiąca:

Przeczytane:
  • 5 całych książek - Upadek Arkadii, Finale, Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu, Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić, Gorączka zmysłów)
  • zaczęłam "Troje"(w wersji papierowej), "Dżem. Ballada o dziwnym zespole"(obecnie czytana na ebooku [54/224]), "Nieskończoność"(e-book: tymczasowo na [112/449]) jak i "Gone: Zniknęli" (e-book: tymczasowo na [111/615])
A czekają na mnie do przeczytania:
* "W otchłani" B.Rebis;
* "Przepis na życie" A.Pilaszewska;
 i wiele, wiele innych... (jutro policze ile obecnie jest nieprzeczytanych w mojej biblioteczce);

Z Wyzwań:
Uporać się z władnymi zbiorami: 1 [Łącznie:8,5];
Serie na starcie: 0 [Łącznie: 8];
Rekord 2014: 5 [Łącznie: 41] - pobiłam już rekord w ilości 33/35;
2014 z 52 książkami: 5 [Łącznie 41];
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (styczeń-maj): 65,7 cm (nie doliczyłam z czerwca i lipca, ale pewnie jest powyżej 90-100 cm - jeśli liczyć z ebookami)

Kino:0

Teatr:

  • "Berek, czyli upiór w moherze" - Teatr Kwadrat - 19.07;
  • "Od Osieckiej do Hendrixa" - 22.07; (koncert w Teatrze Atelier im. Agnieszki Osieckiej w Sopocie);
  • "Ciotka Karola 3.0" - Teatr Kwadrat - 31.07;
Koncerty:

  •  Michał Rudaś - Kalinowe Serce - Warszawa
  • Michał Rudaś - Kalinowe Serce - Warszawa;
  • Natalia Sikora - Gadka Szmatka - Warszawa;
  • *"Od Osieckiej do Hendrixa" - 22.07; (koncert w Teatrze Atelier im. Agnieszki Osieckiej w Sopocie);
 Czas na Podsumowanie Sierpnia!

Książki:
Przeczyane - 7:







- Dżem - Ballada o dziwnym zespole (e-book) - 7.08
- Jesienna Miłość Nicholas Sparks - 11.08
Dziewczyny z Nowego Jorku Gemma Burgess - 18.08
- O krok za daleko Abbi Glines -19.08
- Spróbujmy jeszcze raz Abbi Glines - 19.08
- Zacznijmy od nowa Abbi Glines - 20.08
- Sekretny język kwiatów - 31.08

Zaczęte, ale (jeszcze) niedokończone:
- Przepis na życie  A. Pilaszewska;
- Trzy tygodnie z moim bratem  N.Sparks, M. Sparks;
- Ty, ja i fejs J. Asher, C. Mackler;
- Gone. Faza I: Niepokój M. Grant (e-book);
- Nieskończoność Holly-Jane Rahlens (e-book);




- Alibi na szczęście A. Ficner Ogonowska (e-book);




- W otchłani B. Revis;

Koncerty: 4


  • Red Lips - Dzień Celestynowa - 16.08;
  • *„Klenczon. Poemat rockowy”, multimedialna podróż musicalowa, w roli Krzysztofa Klenczona – Marek Piekarczyk - 23.08.2014
  • Patrycja Kosiarkiewicz - Wypieki Kultury - 29.08;
  • Red Lips - Park Praski - 30.08;
Teatr: 1
„Klenczon. Poemat rockowy”, multimedialna podróż musicalowa, w roli Krzysztofa Klenczona – Marek Piekarczyk - 23.08.2014


Kino: 0


  _____________________________________________
A wrzesień zaczęłam książką: Aktorzy XXI wieku - Paweł Małaszyński - i już przeczytana;
Jutro zaczytam się albo w Alibi na szczęście albo w Trzy tygodnie z moim bratem.

Pierwszy stosik powinien być jeszcze w tym tygodniu - bo znów coś kupiłam ...

Ps. Płyta Happysad ma premierę przeniesioną :-( 
Ps.2.  Moje marzenie o odpoczynku w weekend jest tymczasowo nierelane - przynajmniej w ten weekend:
5.09- Red Lips pod PKiN
6.09 - Lemon na Ursynowie;
7.09 - K. Zalewski w Kutnie

a dodatkowo 4.09 ide do teatru 

1 komentarz:

Disqus for recenzje wedlug natalii