11 marca 2014

Sportowe Wieści ;)

Tak jak pisałam przedwczoraj (dni mi szybko mijają), obiecałam wczoraj napisać o Paraolimpiadzie w Soczi oraz Halowych mistrzostwach Świata [IAAF] w Sopocie, ale jak zwykle to u mnie jest, nie dałam tego wczoraj, a daję dziś.

Halowe Mistrzostwa Świata [IAAF] w Sopocie odbyły się w ostatni weekend 7-9 marca.
Piątek:
Tomasz Majewski - 4.miejsce w pchnięciu kulą;
Sobota:
Kamila Lićwinko - złoty medal w skoku wzwyż (razem z Rosjanką Maria Kuchina);
Angelika Cichocka, Adam Kszczot - srebrne medale w biegu na 800 metrów - niestety poza podium znalazł się Marcin Lewandowski, ktory jako trzeci przybiegł na metę, jednak został zdyskwalifikowany za przekroczenie stopą linii;
sztafety zarówno kobiet jak i mężczyzn zajęły 4. miejsca;

Paraolimpiada w Soczi 2014 rozpoczęła się tak jak ta Lutowa, ceremonią otwarcia 7 marca 2014r.
Polacy pojechali tam w składzie:

Narciarstwo biegowe i biatlonKamil Rosiek (1984, ZSON Start Nowy Sącz) Witold Skupień (1989, ZSON Start Nowy Sącz)
Narciarstwo alpejskie:Michał Klos (1993, WSSiRN Start Katowice)
Maciej Krężel (1991, WSSiRN Start Katowice),
Anna Ogarzyńska (1986, SSR Start Poznań),
przewodnik niedowidzącego Macieja Krężela Igor Sikorski (1990, BZSR Start Bielsko-Biała)
Andrzej Szczęsny (1982, BZSR Start Bielsko-Biała)
Rafał Szumiec (1983, IKS Druga Strona Sportu Kraków)
SnowboardWojciech Taraba (1986, BZSR Start Bielsko-Biała).

_________________
Ps. Powinnam w końcu napisać jakąś recenzję...
Tylko jak, jak się nie ma do tego weny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii