21 stycznia 2014

Ostatnie moje zbiory kulturalne ;) + Czekam w najbliższym czasie na...

Całość wyglądają tak:
Po pierwsze: stosik książek, które ostatnio kupiłam/dostałam:


Pierwsze w moje "łapki" wpadła autobiografia Michaela Buble "Na scenie. Za sceną" w Auchan taniej niż normalnie (za jakieś 32 złote). Kilka tygodni później, również w tym samym hipermarkecie wpadły kolejno: Requiem (10 zł), Ukojenie (również za 10 zł) oraz 
Supersmutna i prawdziwa historia miłosna (najtaniej - 6,49).
A dziś dołączyły do nich Requiem i Pandemonium (kupione w cenie 10 zł).











DVD:
  • II seria Twarzą w Twarz;
  • Spektakl "Dusza Kobusza" z okazji jubileuszu pracy Jana Kobuszewskiego w Teatrze Kwadrat;
  • film "Latający mnich i Tajemnica Da Vinci"

Najnowsze płyty w mojej płytotece:
  • LemON - reedycja płyty (cd+dvd) - zakupione na Europejskich Targach Muzycznych w 2013 roku;
  • "Back in Town" John Porter - wygrana w konkursie na w/w targach;
  • "25" Marka Kościkiewicza - jw.
Oraz, jak co roku płyta z Kalendarza Dżentelmeni 2014 :)










________________________________________________________________________
Czekam w najbliższym czasie na takie Premiery książkowe jak:


  • Markus Zusak Złodziejka książek - 22 stycznia
  • Magdalena Zimny-Louis Kilka Przypadków szczęśliwych - 23 stycznia
  • Marcello Simoni Handlarz ksiąg przeklętych - 22 stycznia
  • J. A. Redmerski Na krawędzi nigdy - 22 stycznia
  • C.J. Daugherty Zagrożeni - 5 luty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii